Friday, January 13, 2012


Dulu, ketawa sama sama, menangis sama sama, borak sama sama, rehat sama sama, duduk sama sama, tidur sama sama, makan sama sama, bergurau sama sama, semuanya sama sama. Tapi sekarang, tiada lagi. Sumpah aku menagis sekarang :'( Aku benci perasaan ni. Aku tak nak orang yang aku sayang pergi tinggalkan aku. Aku tak nak semua yang kita lalui itu jadi kenangan. Biar pun itu kenangan manis. Aku tak sanggup berpisah dengan kau, Fharisha. Kau sahabat yang aku sayang. Kau sahabat aku dunia sampal akhirat. Sumpah aku sayang kau. Tapi nak buat macam mana. Semua sudah tertulis oleh-Nya yang kita akan berpisah dengan cara seperti ini. Mungkin kau akan jumpa kawan yang baru. Yang jauh baik dari aku. Tapi itu tidak akan buat aku merasa cemburu. Semua yang kita nak, bukan semua dapat. Tidak mustahil kalau aku larang kau pergi, kau tidak akan mendengar. Aku akan rindu kau nanti :'/

Dear Fharisha, 
Aku nak mintak maaf kalau aku ada buat kau terasa ke apa. Itu bukan niat aku. Yang baik datangnya dari Allah, yang jahat datangnya dari diri aku sendiri. Aku tahu, aku selalu bergurau kasar dengan kau. Tapi bergurau dengan kau tak sama bergurau dengan kawan kawan yang lain. Aku halal semua pasal kau. Kau pun sama k? (Y) So, 0-o la eh? Aku janji aku akan selalu ingat kau. Aku takkan lupa kau. Apatah lagi nak lupa pasal kenangan kenangan kita tu. Aku akan jaga persahabatan ni sampai bila bila. Sampai bila bila pun, kita akan tetap jadi kawan baik. You are my true bestfriend. Sebab kau aku hidup dan kau air mata aku. Iloveyousomuch <3



Nur Fharisha Adlina Binti Mansor Mutaridi 


No comments:

Post a Comment