Sunday, January 8, 2012

-,-

Hoy blog. Aku rindu mung bongok. Sorry sebab lama aku tinggal mung. Bukan tak sayang. Tapi tahu je la kan aku ni pemalas nak update update. Banyak menda yang aku simpan dalam hati. Sampai hati aku pun dah tak boleh nak terima apa apa dah. Termasuk dengan belajar. Form4 kan? Semua subject yang berat berat. Semua nak kena pakai otak. Dah la otak aku ni jenis yang malas membaca atau ulang kaji semua. Serious aku cakap. Aku tak boleh dengan buku, asal tengok buku confirm nak tidur. Kalau ada ubat hilangkan malas, sumpah aku nak makan. Gila tak, gila tak, gila tak? Haa, tapi tak semua buku aku malas. Aku suka satu buku ni. Nak tahu apa? Mesti lah mukaBuku (Y)


Lepas ni, aku tak tahu la berapa lama aku tinggal kan blog ni. Aku pelamas. Pemalas dalam serba serbi. Aku pun tak tahu macam mana nak ubah perangai aku ni. Tapi azam aku tahun ni. Nak jadi lebih baik dari yang terbaik. Amin. Nak buang sikip malas form now! Jangn sesiapa patahkan semangat aku! hihi . Hm, bila di fikirkan balik. Rasa kejap je aku dah form4. Dulu masa kecik kecik, selalu fikir macam mana nak jadi orang besar. Dan sekarang, saya dah besar *pejam, celik mata* Dah pandai makan sendiri, dah pandai baca buku sendiri, dah pandai masuk tidur sendiri, dah pandai pakai baju sendiri, dah pandai bertudung, dah pandai mandi sendiri, dah pandai pergi sekolah sendiri, dah pandai basuh kasut sendiri, dah pandai bercinta, dah pandai berjalan sendiri, dah pandai berkawan, dah pandai fikir, dah faham tentang perasaan, dah faham menda menda yang elok dah tak elok, dah pandai mengorat *jeling*, dah pandai mengumpat, pendek kata semua dah pandai buat sendiri sendiri la. Panjang pulak kata, tak pandai cari duit. Ye, saya memang tak pandai cari duit. Yang saya tahu, sekarang saya perlu belajar. Dah belajar pandai pandai baru la fikir pasal duit yedokk? Buat peace skitt :

Haa gambar lama ni jadi mangsa aku ;)

Aku ingat nak update panjang panjang, sayang seribu kali sayang, aku tak tahu nak update apa. Sebelum tidur, aku terfikir ' nanti aku nak update blog pasal ni ' Setiap malam hati aku berkata begitu, tapi selepas bangun tidur, aku langsung tak ingat apa yang aku fikir sebelum tidur tu. Yang aku fikir, apa yang aku mimpi. Haa nak cerita sikit. Hari tu aku mimpi, aku tidur dengan Randy Pangalila. Haha awak ada? Tkda kan? Tu la, terlampau had cakap ' handsome nya dia ' Sampai terbawak bawak dalam mimpi. Serious takk tipu. Alah, mimpi je kott. Aku minat dia la......... Sebenarnya aku jealous tengok cerita BMSKB. Part, Elfira Loy pelok Randy. Rasa macam nak hentak kepala dekat helmet. Jealous punya pasal. Haha. Hm, aku tinggal kau dekat sini ye blog. Harap harap kalau ada cerita best, aku cerita dekat sini. Jangan risau, aku takkan lupakan kau. Kau sahabat sejati aku tak kira apa pun situasi. Kbye ;)


Tengok la betapa handsome nya dia. Tapi jangan risau, Wan As'arf tetap di hati saya. Eceh eceh #jiwang karat! 










Oh lupa, siapa ada skype add saya k : nur.syakirah4




No comments:

Post a Comment