Tuesday, January 31, 2012

..

Hi people. I'm back.



Ye. Kalau boleh banyak menda aku nak cerita. Banyak okayy? Banyak. Tapi masalah aku ni malas nak update panjang panjang macam yang sebelum sebelum ni. Amat jarang sekali kalau budak perampuan ni hadap blog. Amat jarang okay?  Selalu hadap handest. Kalau blogger ni ada perasaan. Dah lama dia maki aku sebab lama sangat lupakan dia. Kawan macam apa aku ni? Masa senang lupa dia, masa susah cari dia. Ah kejamnyaaaaaaa!

Okayy sekarang aku nak carita. Tapi ringkas. Tk suka boleh angkat kaki. Pergi hadap menda lain *jeling. K, act, relationship aku with him is over! Ya, kami sekarang dah buat hal masing masing. Dengar tk? Mungkin dia bukan jodoh aku. Tk semestinya orang yang kita coup tu jodoh kita. Baru sekarang aku nak sedar. Aku telah dibutakan dengan cinta yang tak berapa nak jelas tu. Ya Allah, i'm so sad. Semua menda yang buat buat selama 5bulan ni sia sia. Aku dah berhenti berharap. Aku kena karma ke macam mana ni? Dulu aku buat dia macam tu, sekarang dia buat aku macam ni. Ya Allah.

Tapi sekarang, kalau aku nak meraung pun dah tkda guna. Tak ada guna. Semunya berakhir tanpa aku sedar. Semua jadi macam ni sebab masing masing pentingkan diri masing masing. Tapi kenapa dia sia sia kan aku? Susah sangat ke nak cakap, 'kita break' kalau dah bosan? Bagi aku sekarang ni dia amat amat lah murahan. Ye, dia amat murahan bagi aku. Sorry to says this. Menda apa yang aku cakap ni semua luar jangkaan aku. Aku terlalu sedih sampai aku benci diri aku sendiri. Terlalu sedih. Padahal, aku dah cuba utk jadi lebih baik. Tk sangka pulak menda ni akan terjadi. Langsung tk sangka! Aku ingat, aku kekal dengan dia. Betul kata Ma, kadang kadang menda yang kita sayang, akan makan diri kita balik. Hmh.

Okayy, aku malas nak cerita sebenarnya, tapi hati aku ni terlalu berat nak terima ini semua. Jadi aku tulis semua dalam ni. Biar perasaan sakit aku lepas dekat sini. Jangan cakap bodoh lepaskan perasaan dalam komputer. Pergi mati aku la eh? Eh? Eh?

Sumpah, kalau ada pil pelupa kesakitan, aku nak makan. Sumpah aku nak makan. Bia aku lupa semua. Tk nak ingat menda yang buat aku menangis lagi dah. Tk nak ingat!

Rasanya dah cukup aku cerita pasal menda yang tak patut aku cerita ni *eh? Aku update sampai air mata aku keluar tahu? Tk percaya? Go mati *sengih. K, lepas beberapa hari aku sedih memanjang. Ada pulak org masuk mintak. Eceh. Ye aku terima dia. Pilihan yang bijak sebab aku nak lupa semua kesedihan aku. Kan aku dah cakap tadi, aku tak nak ingat semua tu lagi.

And now, i'm relationship with Ilman Hakim :-) Hope kekal. Amin. Aku tk nak update menda menda lagi pasal dia. Kami masih baru kan? So, banyak perkara yang belum aku tahu. Padahal dia ni masa lalu aku. 2tahun yang lepas. Sekarang, kini datang kembali pulang. Setuju sangat dengan lirik tu. Haha, orang kata, buang yang keruh, ambil yang jernih. Ya, betul. Sekarang aku bahagia daripada 1st aku coup dengan dia. Tersangatlahh bahagia. Sangat sangat. Ha, sebelum aku terlebih update pasal dia ni, baik aku pergi dulu. Satu je aku boleh cakap, Hmhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................................. AKU SAYANG DIA SANGAT SANGAT! Tolong doakan kebahagiaan aku. Dan insyaAllah, aku akan doakan kebahagiaan korang semua.


Rasa sampai sini je, InsyaAllah kalau ada cerita sedih/gembira. Aku akan datang balik dekat sini. Jangan risau ye baby blogger. Saya tkkan lupakan awak. Awak teman saya sampai bila bila. Iloveyou. Mmuahh!


No comments:

Post a Comment