Friday, December 9, 2011

How sad

When semangat is coming to update-ing my bloggerbaby

Actually, I've no interesting stories that I wanna share to uolls. What can I said is Me fcking hate this month sebabnya, banyak betul masalah yang timbul. Bukan this month je. Sebelum sebelum ni pun same like this month. Sumpah menyampah gila -.- My brain was hurt, and the tears always drop when it wanna drop like one drop perfume. Nah tetibe perfume apahal ni? -.-

Hm, there is where I express my felling toward the things that is posted, get it aite? Apa semua yang aku post sejak kebelakangan ni, terlalu emotional sikit kan? Banyak sangat problem sebenarnya. Actually, malas nak fikir lagi, and malas nak ingat dah pun. Like I said, I'm done trying. It's all about him yang aku maksudkan. 

Idk what was going wrong to him -.- Aku rasa, aku tak pernah pun buat salah dengan dia. Kalau nak sakitkan hati dia tu lagi lah, amat jarang sekali. But why? Sekarang dia selalu sangat buat aku sakit hati, sakit hati dengan perangai dia. Semua dia buat nak ikot kepala dia. Cakap aku haram dia nak dengar. Apatah lagi nak suruh dia buat something, memang susah. Cakap sikit, nak meleting kemain. Padahal suruh buat menda kebaikan dia. Bukan menjatuh kan dia. Itu pun tak boleh fikir.

Note to self : He doesn't care anymore about me. Bila aku bagitahu dia semua benda yang dia dah buat aku sakit hati, mula la dia senyap. Pastu cakap menyesal buat aku cmni camgitu. Siap berjanji tak nak buat aku sakit hati lagi apasemua. Tapi, buatt jugak. Tak sampai 24jam, terus lupa janji. Buat balik aku sakit hati. Orang kalau dah tak sayang memang lama lama dia akan bosan after that buat taik dengan kita! 

Hari hari aku fikir pasal relationship kitaorang. Macam mana nak bahagia, macam mana nak happy, kalau perangai dia macam ni? :') Takot dia berubah sebab ada perampuan lain. How knows? Aku nak sangat dia yang dulu, yang pandai jaga hati aku, yang pandai ambil hati aku apasemua :') Mana dia yang dulu pergi eh? :/ Yeah, I know. People do change aite? Hmm, but it's not fair. Tolong lah jangan buat airmata aku meleleh lagi fikir menda ni. Penat tahu takk? Banyak kotak tisu dah habis aku bedal ( k tipu ). Betapa seksanya jiwa dan raga aku ni. Untunglah aku takda orang sayang puihh :') 

Hmm, berhenti sampai sini lahh, cerita tergantung. Tiada mood sebenarnya.

Kbyebye :')

No comments:

Post a Comment