Monday, November 28, 2011

...

Hye baby blog. I miss you so much. Muah :*

Hm, biasalah kalau tangan dah rajin nak menaip, mata pulak ada hati nak hadap blog, memang sah lah ada menda nak cerita kan? Okayy memang ada pun. Tapi kalau tak nak baca pun tkpa. Dengar lagu pun boleh. Lolz -,- Sebelum tu nak cakap, saya update ni bukan nak perli, mengata, mengutuk, mamaki, mengukit, alah
senang cerita, yang sewaktu dengannya. Saya cuma nak luah kan apa yang saya rasa sekarang. Actually, saya tak tahu nak luah kan dekat siapa lagi. So, yang jadi mangsa mesti lah blog saya ni. Thanks baby bloggie. 

First, saya nak cakap yang saya rasa kehilangan sekarang. You know why? Hm, saya kehilangan kawan. Tu je point nak cakap. Hm, saya tak suka bergaduh sebenarnya. Menda kecik je kan? Tapi biasa lah, suka nak besar besar kan. Sumpah tak suka/minat/cinta/syok dengan pergaduhan.Ye, betul cakap Mak saya, kadang kadang menda yang kita tak suka itu lah yang akan berlaku. Dan itu lah yang terjadi dekat saya sekarang. Tapi tkpa. Saya redha. Saya pasti, menda semua ni berlaku mesti ada sebab yang tertentu. Senang cerita HIKMAH

Kebetulan saya tengah free sekarang, saya cerita k? Tapi tak tahu lah kalau oulls tak faham kan? Buat buat faham je k? Haha. K, cerita ni pasal pity girl dengan kawan kawannya. Nak dengar tak? Kalau nak dengar, kena senyum sikit. Senyum, senyum lagi, senyum lagi, auw auw comelnya. Haha. Okayy stop mengada dan start cerita :-)

Pada satu petang. Hujan turun dengan lebatnya. Pity girl menerima satu pesanan (text) dari seorang kawannya. Pesanan tersebut terkandung TOLONG AMBIL AKU. AKU DALAM MALASAH. Pity girl tersebut tidak memahami akan kandungan tersebut. Lalu, dengan bodohnya pity girl tersubut manghapuskan pesanan yang telah di kirim kepada nya itu. Dia tak tahu yang kawan baik nya berada dalam kesusahan. Dengan sombong, pity girl buat don't know sahaja. Wah, kejam kan pity girl ni? Then, sedang dia asyek meng-online kan diri nya di facebook. Pity girl menerima satu panggilan dari ibu kepada kawan baiknya yang berada dalam kesusahan tersebut. Ibu nya mengatakan yang anaknya, pergi dari rumah dan sampai sekarang tak pulang. Pity girl tersebut sangat menyesal kerana buat tak tahu terhadap kawannya itu. Lalu pity girl tersebut menalefon kawan baiknya, tetapi GAGAL. 

Pity girl buntuh ingin mencari kawan baiknya itu dimana. Sedang dia buntuh, seorang lagi kawan baiknya dan jugak kawan baik kepada kawan dia yang hilang itu. Kawan baik dia jugak risau atas kehilngan kawan baik dia yang lagi seorang itu. 

Then, dua dua merisaukan kehilangan kawan baiknya. Dua sahabat ini sedang berusaha menalefon kawan baiknya yang hilang itu. Tetapi apa yang meraka buat ialah sia-sia sahaja. Kerana phone kawan meraka yang hilang itu off. Meraka amat merisaukan akan kawannya yang hilang itu. Tapi yang lebih risau sebenarnya, kawan pity girl. Pity girl? Jugak risau. Tapi dia risau sikit je sebab pity girl ni tahu yang kawan dia yang hilang tu pandai jaga diri. So, pity girl tak amek cara sangat lah. Sampai kawan dia yang sorang itu curiga yang pity girl yang tolong kawan dia melarikan diri. Nahhh.....tak pasal pasal dia yang kena kan? Tapi bagus jugak dia kena macam tu _|_  Faham tak cerita aku ni? Kalau tak faham tkpa. Tak kisah. Orang tertentu je kott yang faham. hahahahha.

Tidak lama kemudian. Kawan meraka yang hilang itu, datang ke rumah pity girl. Kawan pity girl yang hilang tu, menceritakan semua masalah dia dekatttt pity girl tersebut. Kira kawan pity girl yang hilang tu selamat lah kan? Dah sampai situ je :-)

Pity girl - Me 
Kawan yang hilang - Ainnisa
Kawan risau - Syaza

Soooooooooooo, faham takk siapa yang gaduh sedng bergaduh sekarang? Faham kan ? Okayy aku tak tahu bila pergaduhan ni berakhir. Tapi yang aku tahu, pekara ni akan berakhir kalau salah seorang dari padanya mengalah. Betul takk? 

Okayy Syaza. Aku takda niat langsung nak sakit kan hati kau ke apa. Langsung tkda niat. LANGSUNG. Tapi aku terasa lah dengan perangai kau yang kuat curiga dekat aku. Aku tahu, apa yang kau comment dekat status FB kau tu siapa. Mestilah AKU. Yela, cuba fikir logik. Siapa lagi kan kau nak tuduh kalau bukan aku? Mana ada orang lain dah yang dekat dengan rumah dia kalau aku kan? Tkpa, kau tak perlu mengaku. Aku tahu itu semua. Aku tak mintak lebih dari kau. Aku cuma mintak, kau halal kan segala apa yang dah kau bagi dekatt aku. Aku akan hargai semua. Dan aku harap. Kau sayang aku. Aku pun sayang kau wehh. Aku tkda sibling dah melainkan aku dengan Ainnisa. Satu lagi, aku tahu siapa yang kau maksud kan dekat blog kau tu. Kau cakap, kau benci aku kan? Kau cakap, aku sengaja buat kau jealous aku dengan Yah? Kenapa aku tanya kau, kau tak mengaku beb? Jujur tak boleh? Untuk pengatahuan kau, aku dah cuba jaga perasaan kau sebaik mungkin. Tapi kalau kau still fikir yang aku tak jaga perasaan kau. Aku tak tahu dah nak cakap apa dah. Biar kau fikir sendiri. Kau cakap, kau happy tengok aku happy. Tapi hakikatnya? Kau tipu. Aku faham perasaan kau. Aku faham. Okayy, kalau awal awal kau cakap dekat aku yang kau jealous aku dengan Yah, menda ni takkan terjadi. Tapi takpa, aku tak salah kan kau. Ini semua salah aku. Aku tak pandai nak jaga perasaan kau. Ye, tkpa Nini. Tkpa. Aku terima apa nak jadi lepas ni. Tegur (inbox) aku kalau kau still nak berkawan dengan aku dan tegur aku kalau kau masih sayang kan friendship kita ni. kbye

k, aku penat buat kerja 2 in 1
MENAIPSAMBILMENGELUARKANAIRMATA



Okayyy people, thanks for the read k? Ah ah I love you like a song baby. 

No comments:

Post a Comment