Tuesday, December 13, 2011

.

Hii.


Sihat? *takda menda nak tanya ._. Tadi aku edit blog ni. Dan, jadi macam ni. Aku rasa blog aku yang dulu dulu tu macam dah berhabuk. Hihi -,-

Bosan sebenarnya ni. Tak tahu nak buat apa. Semua orang dalam rumah ni dah tidur. Awal gila tidur. Macam taknak layan aku dah T.T Dari tadi online, bosan jugak. Sampai aku pun naik menyampah dengan muka buku ni. Wah sedapnya dok kutuk FB. Haha. Hmm, so far, my relationship with him dah okay sikit lah. Panas baran dia sekarang ni pun dah semakin menurun. Apa aku suruh buat, Alhamdullilah dia ikott. Takda merungut apa apa. Thanks god :') Sekarang ni pun in process nak kurang kan gaduh gaduh. Penat jugak asyik bergaduh, lagi bertambah pressure ada la kan? And dia berubah semua tu maybe sebab salah aku jugak yang kurang nak faham dia. Macam mana nak faham? Dia nak kita faham dia, tapi dia tak nak faham kita. Tak adil lah kalau kita sahaja yang faham dia kan? Lagi pun, kalau bergaduh, why must aku yang kena belarah ni? Turn awak bila pulak nak berlarah ni sayang? Sakit hati tahu tak? Saya sakit. Sakit hati but no matter what happened saya tetap akan sabar selagi saya boleh bersabar. After this if you make me cry, I'll make sure that you will regret hubby. Get it aite?
*Muka Serious*

Tiba tiba teringat pulak pasal rombongan sch yang bulan lepas tu. 

Miss this time :/

Aku rindu weh nak pergi sch. Rindu nak bangun pagi, rindu nak dengar Cikgu membebel, rindu nak buat homework, rindu nak conteng blackboard, rindu nak main sepak- sepak dengan kawan, rindu nak pakai tudung sch dan sewaktu dengannya. Swear, i miss menda itu semua. Cakap pasal sch, tiba tiba rasa takot, nak tahu sebab apa? Result keluar 22 Dec wehh. Mean, next week la kan? Ya Allah, takutnya. Mintak mintak aku pass. Amin :) Pray for me k? Iloveyou :*

Haha, tak tahu nak cakap apa sebenarnya. Kunk aku merapek, mula lah tak berhenti tangan aku bermanja manja tekan keyboard ni. Jadi, better aku pergi dulu. Kbyebye :*

Oh lupa nak wish, selamat pagi burung hantu :)

No comments:

Post a Comment