Sunday, February 12, 2012

Satu hari lagi aku jalankan hidup aku tanpa dia tkda disisi aku. Ya Allah. Kenapa ramai ramai perempuan, aku sorangg yang sayangkan dia sangat sangat sampai aku sendiri yang jadi macam ni? Aku tk pernah sayang orang sampai macam ni sekali. Aku dah bosan hari hari cakap dekat diri aku perkara yang sama 'dia dah pergi jauh dari sisi aku'. Penat :'/ Tapi kenapa perasaan sayang tu semakin hari, semakin bertambah? Tolong lahh buat aku terima kenyataan yang dia bukan milik aku lagi. Please :'( Aku sakitt. Aku saktt. Tiap tiap hari aku tunggu dia message aku dan aku mengharapkan dia kembali untuk aku. Kembali disisi aku sebagai seorang kekasih. Aku nak duduk dalam hati dia dan berperanan sebagai seorang kekasih. Bukan sebagai seorang adik mahupun kawan :'( Ya Allah. Aku lelah. Lelah dengan semua ni. Nyawa aku hari hari bagai melayang. Aku tk kuat. Aku nak dia ada dengan aku sepanjang masa. Bukan masa muda saja, malah masa hari tua nanti :'( Air mata aku tak habis habis lagi ke? Asyek keluar je. Aku penat. Sumpah aku penat :'/ Aku tk kisah kalau kawan kawan aku nak cakap kenapa batak lekali ni? Tuhan je la yang tahu betapa aku sayang dekat dia. Aku sunyi tkda dia. Aku teruja dengar phone aku berdering. Setiap kali aku pandang phone aku, aku nak message dia masuk. Aku terlampau berharap sampaikan aku kecewa. 

Aku dah cakap dekat hati aku redhakan dia pergi. Tapi hati aku keras :'/

No comments:

Post a Comment