Tuesday, December 20, 2011

.....

Hai Assalamualaikum.

Sihat? Kalau sihat bagus la. Jangan jadi macam saya. Tak pandai nak jaga kesihatan. Tengok la sendiri, sakit sakit pun sempat lagi pergi jalan jalan dekat Kuantan sana. Sampai As'raf pun marah. Haha. Tapi kalau duduk rumah, buat apa je. Tengok tv, buat lemah badan lagi ada la kan? Duduk dekat depan tv, tak bangun. Baik keluar pergi jalan jalan. Sekurang kurangnya, sihat sikit tubuh badan. Hihi ~.~

Saya happy hari ni sebab satu hari saya menghabiskan masa saya bersama keluarga. Tak tahu kenapa tiba tiba saya rasa macam nak menangis bila tengok keluarga saya :'( Sumpah saya sedih. Saya tak nak tinggalkan mereka. Tapi ajal, maut, semua dekat tangan Tuhan. Saya bersyukur kerana saya mempunyai keluarga yang sayang dekat saya. Yang sangat memahami saya. Yang sangat baik terhadap saya. Saya tidak perlukan apa apa selain keluarga. Bagi saya, keluarga nombor-2. Allah nombor-1 saya. Kita mati nanti, kita jumpa Dia jugak kan?


Ma, org sayang Ma :') Org janji, org takkan tinggalkan Ma. Org takkan pergi mana mana tanpa Ma :')





No comments:

Post a Comment