Thursday, November 3, 2011

Besttttt

Argh penat . Tiga hari takda dekat rumah . Pergi teman sepupu Konvokesyen dekat Putrajaya . Mula mula ingat tak nak pergi . Tapi bila difikir fikir kan balik , rugi tak pergi #keling . Aku pergi hari selasa , tak payah kott cakap pukul berapa aku bertolak sampai apasemua . haha . Then singgah tidur rumah Pak Uteh dekat Semenyih , Selangor . Gila punya lama duduk dalam kereta , sampai rumah dekat Semenyih terus mandi . Nak bagi hilang penat . Lepas mandi , makan . Sedap lahh Mak Uteh masak . Sumpah tak tipu :-) Then terus pergi iron baju kurung dengan shawl . Rajin tak ? rajin selepas terpaksa -,- Lepas siap apasemua . Ibu ajak pergi Tesco . Aku pun apa lagi kan ? Tukar baju terus pergi . Dan balik pulakk , Terus call As'raf dan tidur :-) 

Pagi tu , aku kena bangun pukul 5pagi . Awal tak saya bangun ? Awal kan ? Awal kan ? Awal kan ? Cakap lah awal ! Haa , pandai lahh awak . ha-ha-ha . Punya sedap tengah mimpi . Tiba tiba kena bangun awal pulak . Apa rasa ? Mengantuk gila -,- Dalam kepala otak dah ingat kena mandi air sejuk . Aku lupa dekat rumah Pak Uteh ada air panas . Hahaha . Lepas mandi , pakai baju apasemua . Terus pergi sarapan . Lepas sarapan , terus bertolak pergi Putrajaya . OTW pergi Putrajaya , sempat lagi aku tidur dalam kereta Mak Uteh . hihi . Nasib baik takda siapa tahu . Kalau tak , malu aku . Sampai je dekat Putrajaya , buat muka tak tidur :-) Pandaikan saya berlakon ? haha . 

Sampai sana , terus masuk dewan . Gila mak aiii , beso beno dewan dia . Besar + sejuk . Nii geram nakk tidur ni . Aku kuat tidur kan sekarang ? Ahh bodoh tetiba cakap macam tu pulak -,- haha. Gila punya lama duduk dalam dewan tu . Dari pukul 7:30 pagi sampai 12:00 tengah hari . Sakitt pinggang aku , bosan pulakk tuuu . Tapi best duduk dalam tuu . Tengok orang naik pentas and amek sijil . Rasa macam nakk ikott jejak je .Best kan ? hokhok . Dahh selesai apasemua . Mak Uteh ajak makan dekat Putrajaya . Boleh tahan lahh . Banyak jugak aku makan . haha . Aku tak gemok pun okayyyyyyyyy ? 

Lepas makan terus masuk kerata dan balik rumah Pak Uteh semula . Sampai rumah , aku tak fikir apa dah . Yang aku fikir , nak mandi , makan , call As'raf dan tidur . haha . Dah masuk rumah , terus buat apa yang aku fikir tadi . Aku tidur sampai petang . Penat duduk dalam dewan lama lama . Sakit pinggang tahu tak ? Dahh lah pinggang aku selalu sangat sakitt . Tambah pulak dengan penat duduk . Memang best lah rasa kan  ? hahaha . Bila dahh siap makan malam , lepak sekejap dengan sedara sedara yang lain . Lepas puas lepak apasemua , dengan tidak membuang masa , aku masuk balik , terus call As'raf dan tidur . Tak lupa , semangat untuk balik mesti ada :-) THE AND


Gambar ni masa aku dalam dewan 

No comments:

Post a Comment