Wednesday, October 26, 2011

Birthday Girl

Aku sebenarnya dah malas nak update blog ni. Argh ! Tak suka lah macam ni . Mana semangat nak update blog ni ? Bukan bermaksud aku tak sayang blog ni lagi dah . Tapi jari malas nak bermanja manja dengan keyboard ni . Haha . Just kidding . Sebenarnya aku dah lama nak update . Tapi tak tahu nak story pasal apa . Dari hari tu lagi aku asyek tekan New Post . Tapi tak update jugak :-) 

Okayy , kalau aku update hari ni , mestilah ada cerita kan ? Kalau takda cerita buat apa nak update -,- Okayy nak start cerita . Hari ni Birthday cousin aku . Nur Faezah Aliya . Yang ke-11 tahun . Yang tak best , birthday ni buat kecil kecilan je . Sebab ramai yang takda . Yelah , hari ni kan orang sibok bekerja , so tak ramai lah yang ada tadi .  Yang best , aku dapat buat Alia tu menangis, sebab , tarikh lahir dia sama dengan Hari Deepavali kan ? Haha . Tu yang dia menangis nangis tadi sebab aku dengan sepupu aku lagi sorang tu asyek duduk main ejek ejek dia jahh . Ntah paper kan ? -,- 

Ucapan : Okayy Happy Birthday . Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki . Jaga perangai kau . Jangan selalu nak buat orang marah kau apasemua . Ingat sikitt kau tu perempuan . Suara tu kena jaga , jangan asyek nak menjerit je kerja . Orang lain tak pekak lagi . Belajar berdikari sikitt , jangan asyek nak bergantung pada orang lain jah ! menyampah aku. 

Tuu dia ucapan aku . Garang takk ? haha . Bukan apa , dia ni selalu buat aku sakit hati apasemua . Sampai kadang kadang aku nak naik tangan pun ada -,- Stop here lahh . Dah tak tahu nak tulis apa ni . Takda idea . Kalau ada cerita yang lagi best , tanpa melengah kan masa , aku update terus . haha , Tapi tak kan aku nak tinggal macam tu je kan ? Okayy bagi nak sedapkan hati para pembaca , Di sini aku sedia kan gambar . Tapi tak banyak lahh . Hope Enjoy :*











Kbai :)








No comments:

Post a Comment